با ما در ارتباط باشید

اتحادیه صنف آسانسور و تولید کنندگان و تعمیرکاران وسایل الکترومکانیکی تهران

خبر شماره 256

برگزاری بیش از ۲۰۸ نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کشور

تاریخ انتشار: 18 اسفند 1395 , بازدید: 553
دبیر کل اتاق اصناف ایران از برگزاری بیش از ۲۰۸ نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در سراسر کشور خبر داد.

دبیر کل اتاق اصناف ایران از برگزاری بیش از ۲۰۸ نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در سراسر کشور خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی اتحادیه صنف آسانسور و الکترومکانیکی تهران، علی عوض‌پور در گفت‌وگو با پایگاه خبری اتاق اصناف ایران اظهار داشت: بر اساس سیاست‌هایی که ستاد برگزاری تنظیم بازار برای بازار پایان سال داشت، برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا صورت گرفت.

 

عوض‌پور تصرح کرد: اصناف به‌عنوان متولی برگزاری نمایشگاه معتقد بودند بازار حالت طبیعی خودش را دارد و در سطح عرضه هیچ مشکلی نداریم و انباشت کالاهای پرمصرف در بازار فراوان است و نیاز به برگزاری نمایشگاه نیست اما برحسب ضرورت و تشخیص ستاد تنظیم بازار، نمایشگاه‌ها دایر شدند.

 

دبیر کل اتاق اصناف ایران اضافه کرد: بر اساس آماری که از سطح کشور داشتیم بیش از ۲۰۸ نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در دوره زمانی 25 بهمن تا 25 اسفند 1395 در حال برگزاری است و در تهران هم به عنوان کلانشهر و پایتخت، ۵ نمایشگاه دارای مجوز در حال برگزاری است.

 

عوض‌پور با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه بهاره به‌عنوان یکی از پارامترهای عرضه مستقیم کالا در روزهای پایان سال است، افزود: ستاد تنظیم بازار در مصوبه‌ای مسوولیت برگزاری نمایشگاه‌ها را به اتاق‌های اصناف در سراسر کشور واگذار کردند و در استان‌ها نیز در صورتی که نیاز به برگزاری نمایشگاه باشد با هماهنگی فرمانداری و اتاق‌های اصناف اقدام به برگزاری شده است.

 

وی تصریح کرد: امسال یکی از اولویت‌های برگزاری نمایشگاه بهاره عرضه تولیدات داخلی و کالاهای ایرانی بوده که در راستای حمایت از تولید داخلی صورت گرفته و فروش کالاهای خارجی ممنوع است.

 

به‌گفته دبیرکل اتاق اصناف ایران در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا امسال کالاهای مورد نیاز که تقاضای بیشتری داشتند مانند پوشاک، آجیل و خشکبار، کیف و کفش، شیرنی و شکلات، با ۱۵ الی ۲۰ درصد تخفیف و دیگر کالاهای تنظیم بازار از جمله برنج، شکر ،روغن،کره، گوشت ومرغ با ۳۰ درصد تخفیف عرضه شده است.

وی خاطر نشان کرد: بیش از ۳ میلیون واحدصنفی در سراسر کشور داریم که تحت پوشش اتحادیه‌های مربوطه فعالیت دارند که بر اساس نیاز بازار فروش‌های فوق‌العاده و حراج‌های فصلی نسبت به عرضه کالا اقدام شده و در برخی استانها از این ظرفیت‌ها استفاده کردند و نمایشگاه را برگزار نکردند.

 

عوض‌پور تاکید کرد: در کنار دیگر ظرفیت‌های عرضه مستقیم کالا، بحث فروشگاه‌های مجازی را داشته‌ایم و با توجه به اینکه بازار از حالت سنتی در حال گذر است ایجاد فروشگاه‌های مجازی برای عرضه کالا نیز موثر بوده است.

 

وی افزود: بازرسی و نظارت در سطح کشور به صورت شبانه‌روزی فعال است به‌ویژه در روزهای پایانی سال نظارت ویژه‌ای صورت گرفته و در روزهای تعطیلات نوروز نیز به صورت کشیک در 3 شفیت بازرسی‌ها فعال خواهد بود.

آسانسور

تبلیغات

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف آسانسور و تولید کنندگان و تعمیرکاران وسایل الکترومکانیکی تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© eett.ir All rights reserved 2016