با ما در ارتباط باشید

اتحادیه صنف آسانسور و تولید کنندگان و تعمیرکاران وسایل الکترومکانیکی تهران

خبر شماره 126

دریافت پیامک تبلیغاتی فقط با تأیید مشتری

تاریخ انتشار: 5 بهمن 1395 , بازدید: 689
براساس مصوبه ۱۴۷ کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای ارائه خدمات ارزش افزوده پیامکی از سوی اپراتورها، تائید مشترک برای فعال‌سازی الزامی است.

براساس مصوبه ۱۴۷ کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای ارائه خدمات ارزش افزوده پیامکی از سوی اپراتورها، تائید مشترک برای فعال‌سازی الزامی است.

 

به گزارش روابط عمومی اتحادیه صنف آسانسور و وسایل الکترومکانیکی تهران به نقل از ایسنا معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به اینکه اخبار، بازی و سرگرمی، مسابقه، محتوای مذهبی، آموزشی، اطلاع‌رسانی، بهداشت و سلامت و تبلیغات در دسته‌بندی خدمات ارزش افزوده پیامکی قرار می‌گیرند، افزود: اپراتور باید درباره همه خدمات ارزش افزوده محتوایی پیامکی، قبل از شروع ارائه خدمات، از طریق یک پیامک درباره ارائه خدمات از مشترک سوال کند و درصورت تائید مشترک آن را فعال سازد.

 

حسین فلاح جوشقانی در این‌باره افزود: در اجرای مصوبه ۱۴۷ کمیسیون، حوزه نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری درباره نحوه عضویت مشترکان تلفن همراه در سرویس‌های خدمات مبتنی بر محتوا، حساسیت ویژه‌ای دارد و درصورت مشاهده هرگونه عضویت ناخواسته مشترکان در این‌گونه سرویس‌ها پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد.

 

فلاح جوشقانی درباره عدم آگاهی مشترکان از عضویت در این خدمات اظهار داشت: برخی پیامک‌های دعوت به عضویت در سرویس‌ها با متن‌های فریبنده و جذاب مانند شرکت در قرعه‌کشی، شما برنده شدید، شارژ رایگان و ... ارسال می‌شود که در دوره‌های گذشته در این پیامک‌ها هیچ اشاره‌ای به عضویت و محاسبه هزینه وجود نداشت و در حال حاضر تعداد بسیار زیادی از مشترکان به این صورت برای دریافت خدمات عضو شده‌اند.

 

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با تاکید بر اینکه در حال حاضر نحوه ارسال پیامک‌های مربوط به خدمات به‌گونه‌ای است که هزینه و روش لغو عضویت آن در هر پیامک ارسالی درج می‌شود، گفت: در برخی برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی داخلی و خارجی، سایت‌های اینترنتی و دیگر رسانه‌ها با تبلیغات کاذب و گمراه‌کننده، مشترکان را به ارسال کد عضویت به سرشماره‌های مورد نظر تشویق می‌کنند که ممکن است از آن برای عضویت ناخواسته مشترکان استفاده شود.

 

فلاح جوشقانی تصریح کرد: مشترکان تلفن همراه درصورت رویارویی با عضویت ناخواسته در خدمات ارزش افزوده پیامکی می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.195.ir یا تماس با سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات حوزه ICT به شماره ۱۹۵ شکایت خود را ثبت کنند تا از سوی معاونت نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری پیگیری و اقدام لازم انجام شود.

آسانسور

تبلیغات

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف آسانسور و تولید کنندگان و تعمیرکاران وسایل الکترومکانیکی تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© eett.ir All rights reserved 2016